czytnik czasu pracy
Czytnik czasu pracy to urządzenie stosowane w firmach do systemu rozliczania czasu pracy i (na ogół) równolegle do systemu kontroli dostępu do firmy. Czytnik czasu pracy mierzy czas przyjścia do pracy i jej opuszczenia. Jeśli współpracuje z systemem kontroli dostępu, to po prostu pracownik wychodząc z firmy (choćby na krótką chwilę) musi z niego skorzystać i tym samym informacja o jego nieobecności w pracy będzie zapisana w systemie. W dawniejszych czasach elektroniczne czytniki czasu pracy wykorzystywały karty magnetyczne lub zbliżeniowe.Obecnie coraz częściej wykorzystuje się biometrię, na przykład odcisk palca.
Przeczytaj też:

Rewelacyjne usługi Naszej Pralni w dobrej cenie
Nasza firma oferuje profesjonalne usługi takie jak maglowanie hurtowej ilości sztuk pościeli oraz bielizny stołowej. Magiel Warszawa to oferta skierowana przede wszystkim do inwestorów lokujących swoje fundusze w b...

Produkty spożywcze ekskluzywne
Rynek żywności wysokiej jakości cały czas zwiększa swój udział w sprzedaży ogółem. Sprzedawcy oprócz jakości samego produktu dostosowują również opakowania, aby podkreślić wyjątkowość towaru. Słoicze...

Profesjonalne mycie okien biurowych
Sprzątanie domów czy obiektów biurowych nie zawsze jest zadaniem prostym, szczególnie wtedy, gdy powierzchnie użytkowe tych budynków są duże i jeśli są to wielokondygnacyjne budowle. W takich sytuacjach lepiej ...

Profesjonalne drukowanie kopert w Warszawie
Szukając produktów wysokiej jakości, warto zapoznać się z ofertą drukarni Aria z Warszawy. Specjalizują się bowiem w druku offsetowym i cyfrowym, kolorowym i czarno-białym, na papierach samokopiujących, kredowa...

Kot pod specjalnym nadzorem.
Weterynaryjny sklep jest miejscem oferującym swoim klientom preparaty bez recepty pomagające w problemach z oczami czy biegunką u czworonożnych pupili. Karma dla różnych zwierząt i na różnym etapie rozwoju kateg...